Maksājumu politikas nosacījumiem
MAKSĀJUMS AR BANKAS KARTI
Jūs varat izvēlēties maksāt ar bankas karti. Mēs izmantojam Stripe un EveryPay maksājumu sistēmas, kas nodrošina augstāko drošības līmeni ikvienam pirkumam. Maksājuma un piegādes dati tiek apkopoti, izmantojot vismodernākās šifrēšanas sistēmas (SSL), lai nodrošinātu maksimālu drošību.

MAKSĀJUMS AR BANKAS PĀRSKAITĪJUMU
Ja izvēlaties maksāt ar bankas pārskaitījumu, to var izdarīt ar EveryPay maksājumu sistēmu, kas atbalsta Open Banking API balstītus maksājumus visā Baltijas reģionā SEB, LHV, Swedbank, Citadele un Luminor.
Pasūtītās preces netiek rezervētas, līdz maksājums ir saņemts mūsu bankas kontā. Šajā laikā var mainīties preču daudzums, un var tikt noteikts ilgāks piegādes laiks. Jūs saņemsiet e-pasta apstiprinājumu, kad saņemsim maksājumu.
SIA ARCHIDECO
Juridiskā adrese: Ieriķu iela 15/k1 – 10, Rīga, LV1084, Latvija
PVN Nr. LV40103696373
Reģistrācijas Nr. 40103696373
Banka: AS „Swedbank”, HABALV22
Konta Nr. LV20HABA0551036960731
Piegādes politika
Lai arī Interneta veikalā parasti tiek norādīta preču pieejamība un attiecīgie piegādes laiki, šāda informācija ir tikai informatīva.
Pārdevējs apņemas darīt visu, kas ir viņa spēkos, lai ievērotu Interneta veikalā norādītos piegādes laikus. Vidējais laiks, kas nepieciešams, lai Klients saņemtu pasūtītās preces ir no 7 līdz 60 darba dienām, atkarībā no preces veida (piegādes informācija ir sniegta preces aprakstā), sākot ar nākamo darba dienu pēc pasūtījuma apstiprināšanas. Ja Pārdevējs nevar apstrādāt pasūtījumu, jo Klienta pasūtītā prece nav pieejama, pat, ja tas ir īslaicīgi, pārdevējs rakstiski informē Klientu un atmaksā samaksāto summu par preci.
Klienta pasūtītās preces tiks piegādātas ar kurjeru uz norādīto piegādes adresi, kuru sniedzis Klients. Piegādes pabeigšanai nepieciešama Klienta vai viņa pilnvarotās personas klātbūtne Klienta norādītajā piegādes adresē.
Archideco SIA ir atbildīgs par Interneta veikalā iegādāto preču nozaudēšanas un/vai bojājumu risku līdz brīdim, kad prece tiek piegādāta Klientam. Pārdevējs neuzņemas atbildību par zaudējumiem vai bojājumiem, kas radušies Klientam pēc piegādes.
Pasūtījuma piegādes brīdī Klienta pienākums ir apskatīt saņemtās preces un pārbaudīt to atbilstību un kvalitāti, tai skaitā pārliecināties vai piegādātas visas pasūtījumā paredzētās preces, kā arī nekavējoties ziņot Pārdevējam par saņemtajām precēm ar defektu vai neatbilstību pasūtījuma saturam un faktiski saņemtajai precei. Ja tiek konstatēta neatbilstība, Klients apņemas to norādīt kurjera piegādes dokumentā. Ja kurjera pavadzīme ir parakstīta, Klients vairs nevar iesniegt nekādas papildu prasības attiecībā uz piegādāto preču ārējo izskatu. Klients saglabā piegādes dokumentu un nepieciešamības gadījumā sazinās ar Archideco SIA pa tālruni +371 28060616 vai e-pastu: [email protected]